IT'S GONNA BE PERFECT.. EVER!

Som sagt ett nytt inlägg!, skriver lite nu i SATC pausen :) . Never Been Kissed vad skitbra faktiskt, fast typ alla komedier är bra såatt. gick nyss å hämta kolsyrat vatten med Blåbär/Hallon, gudomligt gott å jag har börja blivit lite nyttigare på kvällarna då jag är själv rättare sagt, så det tkr jag är kanon. Å med nyttig så menar ja att jag byter ut Cola mot Vatten, å det är ett steg framåt!

Imon om det blir fint som det sägs ska jag å Emmi ta oss en tripp till en sjö å bara koppla av å försöka fånga upp vår härliga fina bränna igen som vi hade då efter campingen, det va så skönt att se säg i spegeln å hålla med sig själv - '' Åh fan jag är brun! '' , det är nästan så att man inte kan hålla med riktigt lika mkt nu tråkigt nog :/ .

Nästa vecka äre skola, faktiskt rätt taggad för efter man läst om skolan å alla kommentarer om den så kan man sammanfatta typ :Slapp skola med bra studering & lära, en massa praktik å en resa inom Europa + att man får en egen laptop! :) , det låter typ himlens land eller ngt liknade !. Så jag å Emmi satsar på Tåg dit varje morgon om busskorten stämmer in med tåget då. så hoppas på det å ja, jag lär väl börja inhandla lite skolgrejjer snart åxå. Ni vet egna skolanteckningsblock, pennor & sudd å hela fadderittan!  Men det kommer en sådan dag också :)

Ojj, SATC började nu så ska kika på det sen ska jag slappa vid dotan å kanske kika runt på lite mer om skolan å kanske ta en svänga in på ngn mysig klädsida. Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0