IF YOU CHANGE YOUR MIND

Godmorgon! fyfan vad pigg jag är! sikken tur att jag la mig tidigt igår, å det ska jag försöka fortsätta med nu under skoltiden, så skönt å vakna upp å känna den känslan att man kan gå upp å inte bara vill sova sova sova...
Ja, skola som sagt, börjar kl 9, Emmi kommer kvart i 8, då ska vi till resecentrum. Först tänkte vi kolla om tågtiderna om det finns nå bra som passar oss om de gör de tar vi självklart tåget annars går bussen 8

Så, ska väl ta å byta om snart, känner mig ganska i tid idag. :) å sitter med ett glas Obo'y i närheten. Snart ska jag hämta mera frulle :). Eftersom man alltid blir hungrig före lunchen på skolan äre bra att man får ta med sig in typ mackor, frukter och sånt liknande, kanon! Men nu ska jag väl byta om då, sen frulle & sminkning. Tjing /sb

                    

Kommentarer
Postat av: Fia

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag:).

Om du är sugen på en ny design så har jag designutlottning i min blogg, check it out:)

2008-08-19 @ 06:44:04
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: /SB

Godmorgon! Tack detsamma :)

ojoj skulle inte sitta helt fel :)

2008-08-19 @ 22:02:19
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0