IF I CAN TURN BACK TIME, IF I CAN FIND A WAY

Hej !
Har ju redan berättat om själva ''förmiddagen'' idag med Jennie så tar väl den andra delen nu då, ja efter jennie drog till träning å jag drog mej hemåt så gjorde jag inte så mkt precis när jag väl kom hem, Jimmy å david va hemma så snackade lite med dom, packade lite å drog mig till Boänge. När jag kom skulle dom precis käka :) Senare när jennies träning var klar ringde hon å jag åkte till henne.. När jag kom så blev det först sittande i rummet lite ''talk'' med varandra men efter det drog vi oss ner till källaren för Eye Toy och SingStar !, sjukt kul med SingStar då man garvar å garvar å sjunger hur falskt som helst med flit! Kom på ngt roligare!? vi garva som fan iaf :)

Runt 23 åkte jag hem å nu sitter jag här framför tv:n å kollar på ngn komedi serie med cola å choklad brevid mej. Blir väl sen kväll som alltid men jag lyckades iaf kliva upp idag runt 11 asbra faktiskt!

Imon ska jag slappa på dagen tänkte jag inte gö så mkt sen har jag match på kvällen mot Norrham låångt bort, asdrygt å matchen börjar 7 så det blir en sen kväll. men jag är redan taggad så det ska gå super!
Sätter in lite bilder som knäpptes under dagen å sen ska jag mysa framför tv:n puss Tjing /sb







Kommentarer
Postat av: Jennie

FANTASTIKS BRA DAG ! :D(L)(L)

2008-08-07 @ 13:35:22
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se/
Postat av: /SB

:D:D:D

2008-08-07 @ 15:05:34
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0