I WILL LOVE AGAIN, EVEN IF IT TAKES A LIFETIME TO GET OVER YOU

Tillbaka till bloggen igen efter en rätt helt okej helg. Kan berätta lite kort om dom dagarna, Fredag så va jag då med Emmi, tog det mest lungt här hemma hos mej med film & Tv-tittande och satt vid våra fina datorer en hel del.

Lördag så va vi också här, först va vi till GRISEN och spendera lite tid där, vid vattnet fika å bara mys och en del kortknäppning. Hade det rätt trevligt här hemma sen också med musik dunkande och Tv i full gång, det enda tragiska på denna dag var väl att mitt i natten så spydde jag av ngn anledning, spydde nån gång då och sedan på morgonen igen :/ . Det kändes inte riktigt kul med tanke på att jag hade match dagen efter.

Söndag, ja själva matchdagen, jag ringde tidigt till Karin & Magnus och sa att jag inte hade mått så bra kvällen innan och in på morgonen så kunde inte vara med. Kändes trist faktiskt. Hemma matcher är alltid lika roligt att vara med på, men nyheten va att vi vann med 11-1 tydligen mot Trebo If såg jag på internet. Underbart!
Eftersom jag inte hade mått så bra kvällen innan käkade jag å Emmi lite frukost sen åkte hon hem och jag tog det mest lungt, kändes bättre på kvällen iaf så det var nog bara en tillfällig sak.

Måndag då, idag alltså pallade gå till skolan men somnade rätt sent så har hållt på att somna flera ggr under dagen. Vi gick först till biblioteket och var där till lunch, efter lunchen så hade vi matte fast annorlunda matte, olika stationer som man skulle lösa eller vad man säger och vi va i olika grupper. Perfekt grupp hade jag :) Slutade sedan runt halv 3 kanske, jag å Emmi tog tåget hem och gjorde inte mkt mer när man kom hem. Emmi åkte hem och jag la mig i sängen som jag INTE skulle göra. Somnade såklart och vaknade upp för nån halvtimme sen, inte lyckat!

Ikväll blir det inte mkt mer än tv och datorn i knät. Kan tänka mig att jag somnar rätt tidigt, men det är bara skönt det efter denna sega dag. Imon kommer en ny dag så lär vara piggare då. Tjing /sb

( Helgens och dagens låt, I Will Love Again - Clubland )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0