I WANT TO BE FOREVER YOUNG

Nu har jag inte skrvit på ett tag känns det som men jag har umgåtts med Emmi rätt mkt å länge nu å då hinner man tyvärr inte med det så mkt. Men iaf. I fredags va vi in till CF då, började med att gå runt i alla möjliga affärer å kika runt läget lite. Fick en del saker med mig hem också.
Vit & Beige T-shirt - BIK BOK
Gråa Chinos - Cubus
Vitt Armband - Wedins
Hårsnoddar - Wedins
Svart Väska - CF
kommer inte på ngt mer nu men iaf så mot kvällen mer så tog vi trippen in på donken å tog oss lite käk å sen gick vi mot slutet om man säger så, då såg vi att man kunde få sjunga karaoke - Singstar där å hallå? vilka skulle inte sjunga om inte vi Emmi & Soe. Men innan vi gick å sjöng gjorde vi lite annat först.

Innan vi skulle åka hem så stog vi faktiskt där i kö å vänta på vår tur, lite tveksamma först men Watta Fack liskom, lite coolt också att dom som höll i det där var från Mix Megapol så hoho Here we come. Vi fick fodralet å började välja låt. Tror det var typ Schlager eller svenska hits dom hade så vi valde Linda Bengtzing - Jag ljuger så bra, Gick hur bra som helst å det va lite komiskt att det va typ asmkt folk bakom oss (man stog med ryggen imot publiken) så det tyckte vi var lite tufft gjort!

Efter sången så kom grabbarna, bara grabbar vare riktigt snygga också fram till oss å frågade om vi vela ha en film eller en T-shirt, vi gick för att kolla vad det var för filmer men nja såg inte så intressant ut så tog en Mix Megapol T-shirt, skitstor å skitskön slapp T-shirt :) . Å knäppte kort gjorde dom också hah askul va det ! Nog om det, typ kul iaf :) Vi drog oss sedan mot stora scenen för att checka in Amanda Jenssen lite också men efter det drog vi oss hem stolta å nöjda med alla våra köp & fynd.

Lördag tillbringades med Emmi också från morgon till kväll, på kvällen var vi typ hela tin med Johanna å David, spelade en massa spel, snackade skit å hade allmänt trevligt rättare sagt :) Men det värsta va att min katt Ronja sprang ut när vi hade altan öppen å hon är innekatt en sån där katt som håller sig mest innanför staketet men inte denna kväll heller. Nä jag tror från 3-5 på morgonen sprang vi ute å letade efter henne, å inblandat där hade vi också sett ett Lodjur å en räv så fatta tankarna inom sig om att hon kanske hade blivit uppäten. Men när vi alla ah gav upp så kom vi in å då rusade min lille katt in genom Altan. DÄR VA HON JU! :) tack för det att hon är vid liv nu!

Söndag så åkte Emmi hem en sväng å kom sedan på kvällen, så vi drog till ICA hyrde film å där mötte vi Micke också, inte träffat han på 77 år så va jättekul att ha ett litet samtal med han också, sen kom Putte å Svesse så dom skulle väl va å jag å Emmi drog hem i spöregnet!? JUNO blev det, alla säger att den är asbra å jag instämmer helt den va asbra! Resten av kvällen blev TV, kladdkaksbakning å snackande. 

Idag vaknade vi runt 10 för jag lära va barnvakt åt min lilla lillebror idag så steg upp då, gav Adam frulle å sen käkade jag å Emmi det med. Emmi drog hem sedan å jag slappade mest runt, hörde att det spöregnade ett tag, eller jag vaknde upp av det, somnade i Davids säng efter att Emmi dragit. Men men.. Uppehåll nu å jag diggar musik å ska väl åka till ICA m Emmi snart tänkte jag, sen får jag se vad som händer Tjing /sb







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0