I LIKE FREEDOM AND I WANT FREEDOM!

HEJSAN
Vaknade runt 8 idag haha, kan ni tänka er? då klädde jag på mig sedan gick jag hem från Boänge hem hit. Skönt med en promenad på morgonen som tog en halvtimme ungefär. Ringde Emmi på dirr å fråga om vi skulle ge oss av men det blidde inget av de eftersom hon skulle bort en sväng, får se nu när hon kommer tillbaka om vi drar till Valbo då eller icke.

Som sagt på kvällen kommer jag umgås med Emmi här hemma hos mej, kan tänka mig att det blir en massa sjungande och Tv tittande :) . Men alltid lika kul de åxå!

Nu innan hon ringer mig ska jag proppa i mig ngt å käka, har inte käka ngt sen jag vaknade så är rätt hungrig nu, fan vad dålig jag är på att käka på helgerna och så, fan svälter ju men det är de att jag är inte så hungrig jämt heller men jag börjar undra lite.. hm. Men skit i de jag klarar mig :)
Nu blir det käk iaf ^^ Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0