HONEY HONEY

Godmorgon, nyss vaknat konstigt nog fast jag blev vaken till halv 6 igår eller ja, idag heter det väl. Men tänkte såhär att det var ju sista kvällen jag kan vara uppe så här sent å då lära jag väl passa på att vara uppe extra länge då eftersom vi börjar skolan på tisdag. Imon kl 15:00 ska vi in till Thorèn Business School för upprov och lokalvisning. Ska bli spännande tkr jag :)

Laddade faktiskt hem Mamma Mia igår också så det blev en extra titt på den, plus att jag laddat hem alla låtar nu så sitter och diggar dag ut och dag in, varför jag tjatar om Mamma Mia? jo därför för det var&är så Fucking BRA rent utsagt haha!

Idag kl 16:00 har jag match inne i Gävle mot Hedesunda. Dom ligger 3a i tabellen nu så och ja vi ligger först, men för att vara säker om vi vinner serien tror jag vi måste vinna idag! å ja rätt inställning så tar vi ju dom :) När jag kommer hem därefter ska jag duscha käka och sen sova förengångsskull. Min dag det här, skriver ikväll eller kanske hinner titta in före jag åker iväg, nu ska jag käka frulle! /sb

    

Kommentarer
Postat av: Nathalie H

Ja, eller hur? Filmen var en riktig glädjespridare, för det mesta iaf!

2008-08-17 @ 16:36:52
URL: http://nathalieh.blogspot.com
Postat av: /SB

jaaa absoolut :D bästa film ja sett ju :) hah!

2008-08-17 @ 19:44:34
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0