HELL YEAH, I LIKE IT

YES, det blev tåg för mig å Emmi nu denna vecka, hoppas nu bara att vi börjar 9 på vårt riktiga schema sen också så man slipper busströket! Well, hade källkritik idag, fattade mkt iaf, vadå inte så svårt liskom, att man inte ska tro på allt som sägs, å det som sägs tex idag kan bli annorlunda imon bla bla ni fattar.
Efter det hade vi Lunch, nå potatis å biffar idag, rätt gott :) efter det hade vi mentortid med våra klassföreståndare, så vi lekte en massa lekar så vi ska kunna lära känna varandra lite snabbare :) bara kul! fick också sluta en timme tidigare alltså 14:00 suveränt!

Efter skolan fick Emmi följa med mig in på Åhlèns å handla ett par nya svarta leggins åt mig, har ju sönder mina på dirr när man köper sånna :/. ska vara lite försiktigare nu kanske!. Efter det blev att åka hem med tåget igen. haha sprang hit å dit mellan stationerna för vi var inte riktigt säkra på vilket tåg det va men vi hittade de :)

Väl hemma vare bara att stoppa i sig ngt å sedan börja byta om till dagens fotbollsträning, å jag har nyss stigit ur duschen och ska platta håret efter detta inlägg om jag orkar rättare sagt. Annars går jag å lägger mig, fan vad duktig jag är som lägger mig i tid, plus i kanten där!

Imon kommer Emmi till mig vid tio över 8 så vi tar tåget in till skolan halv 9, imon ska vi till Hemlingby först å leka lite och grilla körv, när man kommer tillbaka vet ja inte om man ska gå å käka lunch precis men men. Efter det ska alla lärarna berätta för oss vilka de är haha, sen slutar vi för dagen!. Nu ska Sofie tare lungt få se om ja plattar håret då eller så lägger jag mig bums. Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0