DOM BÄSTA PÅ VÅR JORD - 9B

VILL BARA SÄGA TACK TILL MIN FÖRRA KLASS 9B, ATT NI VART SÅ OTROLIGT UNDERBARA ALLA VÅRA 3 ÅR TSM, KÄNNS SOM VI ÄR EN STOR FAMILJ, DAGARNA STUNDERNA MED ER, HUR SKA MAN KUNNA GLÖMMA DOM? ÖNSKAR BARA ATT JAG FICK LITE MER TID MER ER, ALLT GICK SÅ SNABBT :/
MEN NI SKA VETA ATT NI BETYDER ALLRA MEST FÖR MIG, ÄVEN FAST VI BÖRJAR MED NYA KLASSKAMRATER NU TILL HÖSTEN SÅ FINNS ALLTID NI DÄR!

Å JAG VILL ÖNSKA ER ALLA LYCKA TILL PÅ ERA GYMNASIUM OCH EN LYCKAD FRAMTID :) PUSS PÅ ER ALLA FRÅN EN SOM ÄLSKAR ER
/sb

                  

Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå, hoppas det går bra för dig också sofie! Även fast vi kommer gå tillsamman och jag kommer se hur du har det men ;D.

Tack för dom där fina orden, jag tycker likadant om dig å Sofie, puss på dig! (L)

2008-08-14 @ 20:03:18
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: /SB

jaaa va snäll du är min fina vän :)! jaa tur att du hänger med mig i samma klass så underbart :)

jaa vsg älskar ju er hih! pusspuss tack :D(L)

2008-08-14 @ 21:44:49
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0