DET ÄR INTE SVÅRT NÄR DET ÄR LÄTT!

Tjohej där ute! Solen lyckades komma fram idag också så vart en strålande dag hittills. :) Just nu står jennie här bakom mej å byter om, ah vi är hos henne som sagt! Hon drar snart på träning och jag får trippa mej hemåt.

Fick också reda på att jag inte behövde vara barnvakt idag heller så det blir till att vara med jennie efter hennes träning igen :) Nu idag har vi hunnit med att gå en lång lång promme å på vägen lära vi gå in på ICA å köpa oss en dricka å jag köpte plåster till oss både eftersom vi lyckades få skavsår :/ men men..

Nu ska vi snart åka å jennie skjussar mej på vägen så jag slipper gå hela min långa väg hem, det tackar jag för å jag kommer uppdatera senare ! Tjing /sb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0