DAMN, I WILL SCREAM OUT AND DANCE

HEJ
Har nu kikat klart på En Prinsessas Dagbok, den är sådär rolig, typ jätterolig på ngt sätt :) Nu ser jag klockan har stigit över 23, å jag vill helst lägga mej 22 eller 22:30 så har gått över gränsen nu, BUMS i säng Sofie. Å det är just de ja ska, känner ögonen fälls ihop snart.

Imon ny skoldag. Ska först ha föreläsning om reklam typ, det kommer ngn från nån reklamkedja som ska snacka med oss eftersom vårt uppdrag som vi fick idag va att göra en egen reklam om ngn av punkterna som vi fick välja bland. Väldigt svårt att förklara bara såhär nu, men Jag Emmi Jenna Anni & Julia kommer fixa det galant :)
Kom väldigt långt idag, å har både onsdag & torsdag på oss att göra klart det hela sedan fredag äre redovisning.

Men iaf efter skolan tänkte jag å Emmi hälsa på våran gamla skola, usch ordet gamla låter VÄLDIGT gammalt då ju, Äsch vår förra skola Söderskolan å checka in lärarna lite å hur alla har det, ska bli riktigt trevligt, å det kommer nog inte bara bli en gång vi gör der :) längtar efter att träffa alla skööna lärare igen som vi hade då !.

Aja sängen väntar på mig, ska drömma om ngt som gör mej glad denna gång haha. Gonatt Tjing /sb

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0