BECAUSE YOU LOVED ME

Hallå, vaknade 10:00 ungefär och nu har jag suttit och kollat klart på Fucking Åmål som jag började kolla på igår kväll men somnade efter halva ungefär.
Solen skiner där ute så jag hoppas på en fin dag idag :) Jag har också hört lite rykten om att det ska bli upp mot en 20C imorgon och sol, så det skulle inte sitta fel nu efter dessa regnveckor .

Idag ska jag... ja vad ska jag göra idag?
Har än så länge ingen aning om vad jag ska göra, är hemma själv nu så ska passa på att sjunga lite och dansa tänkte jag, alltid lika kul att släppa loss. Känns som hela livet lyfter när man får springa runt och sjunga hela tiden.. Typ som att livet tar ännu ett snepp uppåt mot det bra och man får sig att känna sig fri. Gud vad kom jag in på nurå? haha.. aja det är livet iaf :)

Först ska jag iaf titta igenom nya H&M katalogen som kom idag, Äntligen, och när mamma kommer hem skulle vi beställa min vinterjacka som jag vela ha från Ellos. Tack :) Tjing /sb

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0