AND OVER AND OVER AGAIN

YES VI SLIPPER GÅ TILL SKOLAN IMORGON, KAN DET BLI BÄTTRE!?
Alla redovisningar blev klara även fast vår lilla grupp inte fick det riktigt som vi vela men Watta Fack, nu är vi lediga (A)
Kom hem för ett tag sedan och snart har jag samling inför match i ockelbo, åker in med Jennie pga no skjuss på min sida, Tack Jennie :)

Skolan gick galant, eller ja vi gjorde inte ett piss i skolan idag, Malin kom in och fixade lite med vår progress som vi ska ha där vi lägger upp vårt egna arbete och slipper en massa papper å skit.
Annars har vi hållt på med vårt arbete, typ spelat in och sånt. Men såklart ska det ju alltid vara ngn hake, så när vi hade filmat klart så hade vi ingen sladd till kameran, så vår Education Manager köpte sladd men när sladden var fixad hade inte vi ngt spec program på vår dator så det gick inte ändå tråkigt nog.
Med lång väntan så visade vi Daniel vår film ändå fast på kameran, aja blev som det blev. Kort & bra redovisning, ja bara väntade på att gå hem ^^

Aja, lär packa typ nu, sen åker vi. Efter matchen ska jag ta det lungt, sitta vid datorn om inget annat händer, Tvn är säkert på också. Oj kl är över 16:00 nu lär jag kila Tjing /sb

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0