ALL GOOD THINGS GONE BAD

Hej kan äntligen få sitta ner, tare lungt å andas ut efter en match i regnvädret ! Men rolig match va det iaf, vi vann med 8-0 mot Norrham borta i Norrsundet såklart, ja vad kan det va? 5-6 mil härifrån, jippie..
Aja så men det gick bra med förkylningen å allt iaf när ja spela, ett trök va att ja va så jävla hungrig å huvvet bara snurrade å snurrade kändes som man skulle falla ihop nästan, men stark som man är gick det bra (A)

Nu ikväll mååste jag ta det lungt känner ja, nu mår jag illa, gud vad äre med mej? fast jag nyss vräkt i mig tacos rätt mkt åxå, så mår ja asilla nu, blir nästan lite orolig, eller man vill ju inte bli sjuk rättare sagt :/ , men shit the same då.

Imon kommer jag tillbringa min dag med Emmi, vi ska väl in till CF under dagen mot kvällningen å sen får vi se vad vi hittar på resten av kvällen då, filmtittande å käk kanske?. Inte kul att det ska bli sånt här väder imon iaf när man ska in dit men det får man ta, på lördag åker jag in med Becka åxå :) /sb

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0