vårenvårenvåren

bloggen har trökat, men det har den för de flesta såatt .. Idag hade jag å emelie hant om idrottslektionen i skolan å det gick Super enligt oss iaf :) . vi hade bestämt att vara lite ''barnsliga'' för det är vi aldrig på dom lektionerna, så vi hade nåra barnsånger å lekar med... Vi började med ''Björnen Sover'' iaf hah!. Förutom att det va bara jag å Emelie som sjöng nästan å få tjejer så igck det väl bra! Såg ut som dom hade kul iaf!. efter det hade vi en vanlig Aerobic låt Lazee - Rock Away.. Jag stog där framme å visade å emelie dansade bakom alla så hon såg att alla va med så inte några bara sket i det, men jag va dönervös att ja skulle göra bort mej elr ngt men det gick bra ! å Emelie sa att nästan alla hängde med skitbra fast det va nåra killar som ''slappa'' lite men så äre ^^ Efter det hade vi Barnsånger då inlagt lite dans.. Så vi började med ''Klappa händerna'' sen ''små grodorna'' å sen ''huvud, axlar, knä och tå'' !. Dom hade vi på skiva så där slapp dom sjunga men sen hade vi ''Prästens lilla kråka'' å där banne mej fick dom sjunga ! men det va faktiskt bra för den gången sjöng alla ! Efter det så spelade alla fotboll i typ en kvart, å avslutningen va avslappning.. å det va ju skönt för dom hoppas ja hah!. sen satt vi oss i en ring å vi snackade lite å stretcha.. Vi fick mkt bra av Anna nåra få saker vi skulle tänka på, men Mvg blev det ! STOLT. å båda vi fick Vg på provet åxå som hon gav så underbart blev det på slutet där !.

   
Idag har det vart en slappis fast inte så länge till, snart träning. heh Har kollat på OC å nu ska jag käka ngt gött å 7 äre träning!. Sköönt att våren verkar ha hittat hit å ^^ hoppas det stannar så åxå å det va ju grymt sköönt idag när man skulle åka hem ! SOMMAREN FÅR GÄRNA KOMMA NU, Det ÄVaVÄlskar <3


Kommentarer
Postat av: a.

jaa, de gick ju super på aerobic dansen för dig ! :)

2008-04-01 @ 22:11:28
URL: http://anneliy.blogg.se
Postat av: Sofiee

haha va dönervös ja men ah det gick iaf, kanske va lite svår vad vet ja men hoppas det gick bra för er å, såg inte er så bra precis heh men det tror jag nog ! Emelie sa det iaf (A) :D

2008-04-01 @ 22:55:07
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0