Var nöjd med allt som livet ger och allt det som du kring dej ser, Glöm bort bekymmer sorger å besvär !

   

Idag har jag först å främst vart med emelie eftersom hon sov hos mej dagen innan. Vi hade en trevlig kväll med stojj å skratt som alltid :) . Trodde jag hade match igår men det va tydligen idah de ^^ . men iaf.. jag å Emelie vaknade väl skaplig tid 11/12 kanske, gick upp å käka frukost å sedan gick vi å köpte glass, hur underbart fint väder va det inte idaag då? :D Jippiee säger jag ! vi gick hem drack lite cola å sen drog vi en sväng ut på stan men vi stannade typ vid bokia vid dom här sakerna med blommor i.. där satt vi å prata å sola lite å knäppte lite fina vårkort^^ klockan blev mkt å vi lära börja gå mot mitt hem igen eftersom ja hade match :) . jag åkte till matchen å emelie åkte hem..  matchen gick bra å den dömdes av våra egna tvillingar micke å jocke ! . jätteduktiga va dom (Y), det blev 3-0 till oss mot Valbo, Jag gjorde 2 mål å Karin Nygren gjorde 1 .. Loveli !. Har nyss kollat på Sanningens Ögonblick, fan man tkr ju synd om dom som sitter där ju å man blir så nervös själv ! ahh men dom har ställt upp på det själv så watta fack ge gärnet xD Nu kikar jag på Pretty Woman, så bra film tkr ja :) . efter de blire kolla igenom NO en snabbis å sen gonatt /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0