...UNDERBART

Ja jag kan väl börja berätta kort om dagen, va ganska trökig eller inte trökig mer tröttsam på ngt sätt ^^, Speciellt slöjd, fyfan vad jag hatar de !?, Idrotten räddade dagen faktiskt! .hade Norsk Bollspel. Underbart kul å jag tror inte klassen har haft såhär kul på en idrottlektion förut å alla skrattade å svettades pga sitt kämpande hah, Måste bara göra om de!. Det va liskom sporter som va helt tvärtimot än vad man egentligen spelar, typ innebandy med klubban upp och ner, fotboll baklänges, basket med rugbyboll, jägarboll på alla fyra hah ja ni kan ju tänka er själv!. (sätter in lite bilder på dagen å) . Efter skolan så kom jag hem satt mej dirr framför tvn å min slappdag hade börjat.. OC somvanligt 16:35, underbart å se.. å sen blev det byta om dags, har haft träning idag å. men när vi började skottövningarna fick jag cpont i foten sen matchen :/ . lära gå av, Fybubblan för min fot kan den bli braa!?..

Match på Torsdag mot Årsunda borta, ska bli tevligt å jag hoppas ja kan spela rätt mkt iaf:) . Imon sista april då..hm, ska käka med emelie på ngt kul ställe å sen hoppas ja att vi kommer på ngt mer å göra.. känns som vi är dom enda som har noll koll på vad man ska hitt på, inte fatt sista april är ''VÄRSTA BÄSTA DAGEN'' men alltid lika kul å gö ngt för de:) . men vi kommer med våra ideer somvanligt å då löser sej allt !. Greaat, nu blire en lite tvstund sen bädden, Gonatt /SB

   
image285

Kommentarer
Postat av: ewwy

mihi, dåligt kul det va! :)

2008-04-30 @ 16:07:07
URL: http://evelinaindahause.blogg.se
Postat av: Sofiee

menaa :D hah!

2008-04-30 @ 17:34:42
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0