...TEARS FROM THE MOON

Sitter å dunkar Dj Tiesto för tillfället! Hur underbar är inte hans låtar ? .. Igår hade jag en trevlans kväll med Emelie, ja somvanligt sjöng vi å träna till showen:) Allmänt kul å skrattit.. Somnade väl runt halv 4, men vänta nu, hur kommer de sig? - fråga mej inte ! Idag hade vi match å jag tkr synd om mej själv som fick ännu än spark på foten så haltar mej fram nu!. INTE KUL, men inte lika mkt som förra gången som tur va då. Men iaf vårt lag vann med 2-1 underbart mot Högbos A-lag. Love it, vi är fan Bäst :) . Lördag. hm jaa men shit vad ska jag göra idag?!
Hoppas på att nån trevlig kommer å frågar om man ska vara, skulle sitta fint annars blir bara en trök-framför-tv-lördag. Det vill man inte vara med om. .

Igår Fyllde jennie 16 hela år, Grattis säger jag igen för 77nde gången! <3
å inte vem som helst fyller år idag heller, utan min pappa GRATTIS TILL HAN :D ska till han i veckan här å fira ! Nu väntar jag på mat som david skulle köpa till mej så jag slapp gå höh! . underbart, Keeebab med strips! Göttaaa Köttta! ^^ nu blir det musik å doota. :) /SB

image278 image279 image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0