Tänk om man var rik..

jaa då kunde man shoppa varje dag å bara leva livet. Vill verkligen ha ngt nytt nu, stackars mej som fan aldrig har pengar känns det som, buhu :'( hah, näj så ska man inte tänka, jag klarar mej iaf ja. har en mamma åxå ;) . kan pröjsa lite hon å sikken tur ^^ . Hinner inte skriva mkt nu, gick bra i skolan, hjälpte till med en teater som jenna bella anneli å jennie hade, ni va skitbra (Y). men ah så det gick bra å vi spelade in en till låt hos gunnar idag å den blev jag faktikt mkt nöjd över :) . nä nu ni måste jag kila ska möta jennie kvart över 6, eftersom det är träning å jag brukar alltid komma försent å möta na så nu jävlar ska jag pricka rätt !. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0