...SOL SOL OCH MERA SOL

YES solen har kommit fram nu Äntligen! . har suttit ute ett tag idag å steekt, men inge länge blir mera imon..
Skolan har vart skön idag lungt å en snabb dag, å det är de vi gillar här ^^
OC som vanligt idag, men som sa ja sa förut så äre synd att Marissa dött men det funkar för min del ändå.. trodde det skulle bli mkt tråkigare då, men icka nää det funkar kanon ! Usch känner mej trött idag verkligen. kanske blir en tidig kväller för en gångs skull , Well vi får se helt enkelt..

Nu tänkte jag vila lite, somnar säkert vem vet å vaknar väl när mamma ropar att det är mat hah å det är inte ovanligt heller att jag somnar efter skolan ska jag säga er.. såå underbart ljuvligt skönt ! Imon klockan halv 9 på skolan äre dansinspektörer eller va det hette som kommer, INTE så himla taggad, vad är det för mening, det är ju bara dansa å kö sitt egna race enligt mej höh! . nä men får väl se då...

Nu ropade visst mamma att maten är klar så får ''sova'' sen då höh, Tack för mej /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0