King Of My Castle

skolan, jo helt okej faktiskt.. fast SET å SO va lite segt på slutet tkr ja.. Hk provet gick helt okej svarade på allt å jo men det gick Super ! Tog buss dit å hem idag pga att min cpcykeln dampar som alltid :( punka, hur kul är de?
well well, man kom hem satt sej på dirr i soffan å kika på OC ! Efter det kom mamma hem å då bar det av till stan en jättesnabbis för jag skulle ha fotbollsskor, å det blev dom nya Puma skorna.! galant , sen fick jag nya benskydd å fotbollstrumpor åxå, kan behövas. heh . Nu sitter jag å väntar på att Top Model å Sverige Pussas & Kramas ska börja hah , lite tidigt för de men känner mej taggad !. innan det blir det lite röjning i rummet å pluggande tvärr :/ .
Jaapp ska hämta lite dricka sen börja plocka lite här.. å musik på högsta volym då funkar det prima !. Goodbye
        


Kommentarer
Postat av: Emeliee

jättefina skor :) LoVe Ya (L)

2008-04-09 @ 18:50:55
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se
Postat av: Sofiee

haha tackar Emeliee !. Lööw yää!

2008-04-09 @ 19:18:25
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0