...I SAY HALLELUJAH

Idag har vart en bra dag tkr jag! . Började med skolan som var slapp och skön, Underbart rättare sagt !.
Efter skolan va jag in med Frida å Emelie till Valbo, ÄNTLIGEN! har inte vart in dit på 77 år . kändes bra att hänga med, egentligen hade ja tänkt å vart hemma å plugga lite men watta Fack, gör det nu istället, haha icke bra men kände att jag lära följa med helt enkelt ^^ va en snabbis hem till mej efter skolan å hämta lite pengar som skulle gå gå till mat å buss från mamma, sen bar vi av eller just ja, vi gick å lämna emelies matteböcker som hon hade glömt lämnat ur hemma hos mej, till david för han praktiserar eller vare heter på Selmas, så han fick ta hem dom till emelie.. sen gick vi rill Marangoni å tog oss en fika, Coca Cola å negerböll ! Grejjer de ..

Å efter de ja då vare lite rusning till bussen :) . Vi kom precis, good! . När vi kom till valbo så gick vi å kika runt i alla olika affärer, vi kom till Din Sko, där köpte frida å emelie ett par ''kliv-i-skor'' :) vi gick vidare till klädaffärerna å kollade runt å runt men hittade inget juu ! men mot slutet så började det panga upp lite grejjer här å där.. När hela dagen var över så hade man samlat ihop lite.. Emelie hade köpt en klänning, två skor å en BH, Frida köpte ett linne, leggins å ett par skor å jag köpte en klänning å skor :) . kommer ha det jag köpte på mej imon på the skoldans åxå :) nöjd som faen ! Innan man drog sej hemåt blev det middag på donken ! GÖTT !. under hemresan sen var det en söt liten unge som satt sej vid oss som snacka å snacka å snacka.! haha men fööör söt va han ju (A) !
Nää nu ska ja kolla lite på matte, fan kommer hamna på IG imon känns det som efter NP ! SUGER I MATTE hah ! nää nu blir det inge mer bloggis, hare bra /SB

image275 image276 image277 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0