FREDAG

Trök Trök Trök Trök Fredag !. hm. sitter här å är rätt trött på att det är Helg å jag har inte ett piss att gö :/ . kul liv !?
Det borde inte behöva vara såhär på en fredag, ensam sitta å glo framför en datorn skärm, då vill man ha kul! Men en positiv sak är att mamma kom nyss upp å sa att vi har jordgubbar i kylen till sen för hon åker till boänge nu ! Jordgubbar men herrejössans liskom !, GOTT! å en annan positiv sak är att jag blev glad över att tandläkarn lyckades göra mej nöjd eller bättre nöjd över mina fraamteeth! nu har dom slipa av en del höh! gud va skönt eller typ 2/3 mm, men gud vad skillnad man såg när man va där man bah wooow :D.. tog typ en minut bara ^^ men nöjd kanjaglova att jag é !. inte äns ont gjorde de !. jaj nog snackat om det.. FAN MÅSTE HITTA PÅ NGT NU ! bye <3

Kommentarer
Postat av: J.b

Ååå vad spännande å se i skolan sen på dina tänder =D, värsta coolt ;D

2008-04-04 @ 19:39:53
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se
Postat av: Sofiee

haha det syns typ inget, eller jag ser ju skillnad men jag vet ju hur dom va å sådär men ah.. :P

2008-04-05 @ 14:25:38
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0