Barfota utan strumpor & skor, ska jag vandra med dej !

ut i sommaren såklart !. nu börjar iaf våran hålla sej vad jag tkr å soooon blire sommar :D . dags å fira ^^. men men idag äre fredag, hm.. inget speciellt ska jag göra, har faktiskt lyckats röjjat upp rummet rejäält idag , gud hur det såg ut kläder från golv till tak ungefär.. jaja nu äre rent å snyggt å fint men imon kommer det se likadant ut XD.. Idag blir en väldigt lugn fredag för mej, ska vara hemma med brorsan somvanligt hah, nä men kolla på Talang tänkte jag, gudomligt roligt de ! sen blire fläska en hel del nuå plus filmer på slutet där ^^ . Ska faktiskt tacka min låssaspappa åxå för jag fick en mobil av han för han tyckte inte jag skulle släpa på min fula mobil som va mammas gamla eftersom det hände en liten olycka med min^^ . Nöjd :) . Orkar inte skriva så mkt nu känner jag men skriver kanske mera sen, imon ska jag iaf vara med Emelie å vi ska ha riktigt gött tillsammans, ha en underbar Helg /SB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0