Are You Talking To Me?

hoh blir en sen kväll idag känner jag, kom nyss hem från emelie eftersom vi har kollat på Flightplan !. hur bra som helst, dom kunde korta av den lite tyckte vi men annars va den spännande å man kunde inte sluta kolla :) . så nu kom jag hem, dygnsur som jag är efter all regn där ute så ska jag sätta på mej ngt mysigt å sen blire lite tv tittande å sen blire kväller för mej!. känner att jag måste bli lite trötter innan jag lägger mej ! Har haft en underbar helg med emelie, mkt sing star å promenader å film å dans^^ . GREAT . imon äre skola, Urk.. vill inte gå! har matte å Hk prov på onsdag har inte plugga ett piss fyfan !. icke bra sofie!. aja blir heldag pluggning imon istället *
Nu måste jag byta om innan jag blir sjuk här vi höres <3
image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0