...ALLA SOM INTE DANSAR ÄT VÅLDTÄKTSMÄN

japp så var det klart med skoldansen på skolan å.. å ja vad kan man säga, det va roligare än vad jag trodde att det skulle bli, å knappt pinsamt heller :) . Jag fick ju dansa med killar från skolan såatt dom kände man ju så det kändes lungt, bara en från färnbo sen på slutet men whatever ^^. Buggen, herregud sånt gillar ja, såån skön dans omg! . På torsdag äre ''riktig'' skoldans på Folketshus där alla skolor kommer tror jag, har inte riktigt koll om man säger så, från 7 till halv 10 å ja det ska väl gå hoppas ja.. Har nyss kollar klart på OC som jag skriver i varje blogginlägg tror ja haha.. men sånt är livet, snart äre träning åxå, skönt nu med sommarvärme iaf. Det börjar närma sej riktig sommar snart !. Å Det Älskar Vi <3 Efter träningen blir det förmodligen dusch å käk då sen blire lite slappis ett tag och får se om det kanske pluppar in en Film i DVDn å ^^ man vet ju Aldrig.. Nu ska ja byta om lite smått hejdå :) /SB
image269image270image271image273

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0