Sofiee

GRATTIS MIN BÄSTA LILLEBROR! <3


Hej allihopaa!
Idag vaknade jag som sagt va hos Bella för jag sov ju där å sedan drog jag hem :)
Idag fyller ju min lillebror 7 år så de är bara att gratulera honom :) <3
När jag kom hem så hade lillbrorsan (adam) börjat öppna sina paket redan å mamma satt där brevid . jag gick å satt mej där jag åxå kolla vad han fick för skojjigt :) hih .. Han fick väl mest bilar å byggrejs men åxå typ pussel , spel å PC-spel å massa annat kul  XD . Efter en stund kom Monica (moster) med hennes 3 barn Ellen Oscar å Maja , sen kom åxå Kent (låssaspappa) å Richard (morbror).. inte så många just idag men kommer fler sen å såklart kommer vi fira han hos pappa sen å :) .. han fick sina paket av alla dom å sedan började vi fika .D . FYFAAAN va gott de va med tåårta dåå . asså har fan inte käka de på hundra år känns det som haha ,. Plus alla kakor å massa annat gott . Yuummiee <3. hih .
mot eftermiddagen/kvällen så gick alla hem å adam va sååklart skitnöjd med alla paket han fått :) . <3
japp jag gick upp till datorn iaf å börja skriva med massa folk :) . . Efter ett tag började Sandor/Ida så jag kollade på de lite smått sådär man har ju sett den miljarders gånger så inte lika kul då :/ men men . efter den hämtade ja cola å satt igång musiken igen :) . . nu sitter ja här å har nyss kolla lite till på tv men ska hämta lite cola igen å lyssna på musik hehe .. man tänker åxå på att lovet är slut å man ska börja PISSKOLAN igen men men man får försöka överleva de ändå ;) ... nu orkar ja inte skriva nå meraaa ..
Jo en sak ..

ETT TILL STORT GRATTIS TILL MIN BÄSTA, UNDERBARASTE LILLEBROR
INGEN LILLEBROR, INGEN STORASYSTER!
DU ÄR BÄST <3


Bajjjiiee <3

    
   
                                    Du är allt jag har <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0