Sofiee & Jenniee x2

tjolahoppsan där !
Trevligt med halloween igår då , de tyckte jag å Jennie iaf hih vi hade askul :D
Aja börjar från första början... Jag vaknade väl runt halv 12 kanske vad vet ja :P Sen efter de satt jag mej vid datorn å kolla vilka som va inne på MSN, efter de typ gick ja å käka nånting..
mm sen slappa jag framför TV å dator ett tag tills Min far ringde å fråga om jag å min bror kunde hjälpa till med flyttsaker , han ska ju flytta nu han å XD, sååklart man ställer upp kan ju inte dega hela dán , nejnej ,så jag å min bror gjorde väl oss klar å sen kom far våran å hämtaa oss .. När vi va där fick jag plocka upp massa kläder å så som inte blivit uppackat, hallå hur mkt kläder har han egentligeeen!? ,  miljoners miljoners .. jaja jobbigt vare, De andra två höll på med annat typ städning å koppla upp massa saker , ah men vi höll på typ till 7 , Prima Prima blire iaf (Y)!.. Efter de hade ja as bråttom heem så fort som fan gick de där på vägen . ja skulle ju vara med jennie hehe blev lite sent men ah hon ringde till mej efter halva vägen å sa att hon typ va klar å jag skulle möta henne :P
man kom hem å sen skulle man ta cykeln å möta henne men nej dåå de gick ju inte cykeln hade såklart fått punka under natten :S .. happ då lära man ta brorsan cykel ( tänkte jag ) men man hittade inte nyckeln däär så de blidde inget av de , fick ta en promenix ist.. sköönt deå :D , ja kom typ till murgånskolan å sen kom hon :)
Vi drog hem till mej ja käka litee ah pyttelite mat orka inte å vi drack trocadero! .
Sen kuta man upp å skulle göra sej klar , ah jennie va ju klar men inte jag :P , ja klädde på andra clothes å sminkade mej O.s.v... sen bar vi av ut! ..
Vi gick igenom stan de va ju dött där eftersom allt va slut när vi kom ut haha XD .. ( Jennie va ju såå seg) ;) haha näärå..
ah men vi trampade vidare till Kvantum då eller va de heter å köpte godis , man såg en as snygg kille där inne ville inte gå ut därifrån å han kollade lika mkt på oss som vi gjorde på han heh XD , men dom stog bakom oss i kassan så de va en bonus iaf :) .. men men ska faan leta rätt på hetingen! ;).. hih..
jajaaa sen när vi kom mot tunneln vare nån idiiooot som hade nån jädra mask på seej skiitläskig som vi mötte å vi stirra på han ett tag å han bah stirra tillbaka å sen när vi gått förbi så vänder han sååklart å fööljer efter oss . FYFAAAAAn å skrämmas vi bah gick fortare å fortare å hörde han göra samma.. Usschhh!!! sen så kom vi till tunneln å ja sa till jennie att vi springer när vi kommit runt hörnet in i tunneln å precis då stampade han i backen typ å stanna upp i vi kuta in i tunneln som faan , asså näää de va inte kul eller jooo men man börja tänka på alla skräckisar man sett å så uschaaa ....
ah sen kom vi hem till mej å där satt vi vid datorn å knäppte lite kuuul kort xD.. sen gick vi ner å kolla på GOAL! åå jah hade aldrig sett den. fyyfaan va den va braa å den va sorglig i vissa tillfällen .. nej men den borde ni se iaf :) (Y) . sen efter de snackade vi å typ börja passa med nån innebandyboll hah asg! men runt 4-5 tiden gick vi upp på rummet mitt gjorde oss klar å la oss men ja klarde inte att sova i min säng å hoppa ner till jennie hih . det vart astrångt så båda hoppa upp i min säng HAH ah men de blev inge bättre så hon fick hoppa ner å jag låg kvar XD .. efter ett lååååååångt tag så somnade båda iaf ;)..
De va den dageeen de ;) .
<3

     


Dag 2 !
Tjeeenaaa Igen dåå!
Jaapp man vakna väl typ sådär 11 halv 12 dåe... men vi låg kvar till typ 1 eller ja sov vidare ändå men jennie gick typ å satt sig vid datorn tills klockan blev 2 ungefär :)
Efter dee va ja astrött iaf men vi gick ner å käka litee frullee! . .
Vi dunkade musik samtidigt åå de va skitbra låtar på radion så blev lite hopp å dans till därå XD
ah efter de gick vi upp å typ gjorde oss klara eller jennie iaf hon skulle ju hem :P
efter de gick man ner sa BaajbaaAj till henne å sen drog jah upp å satt mig vid datorn ett låååångt tag hih typ hela dagen fast ja kollade på one three hill åxå såå Bäst <3... japp men snart så va klockan ungefär halv 7 då käka jag tacos :D .. sen gjorde man sig klar eftersom man skulle till Jenniee :D...
Jag kom iväg ungefär 5 i 8 å cykla i 180 till jennie för man vill ju inte missa ngt av Idol!
när ja kom dit tog man av sig klääderna å vi satt oss i hennes säng å kolla på idol !!! . . .
ÅÅÅH shiit va nervös man va då på slutet när de stog mellan Sam å Mattias hade dött om Mattias hade åkt ... jäädrans tur att den där Sam åktee , han är ju dåålig :S .. ÅÅh AMANDAAA Bäästa å häärligaste tjejen .. asså hon är KING däär hon vinner lätt :).. japp efter idol va de fredag hela veckan :D .. de är så ägt ju haaahaa..
efter de såå drog vi båda ut å lekte lite i det fina snöväädret ;) . haha nä men vi kom till korsningen i stensätra å börja skriva massa i snön som lagt sig där å vi gjorde t o m snöänglar i en liten backe så gulligt så XD <3..
Hoppas nån person där ute hann se dom innan snön tog över allt :P
sen gick vi vidaree upp mot jennies hus ungefär då, men vi bestämde oss för att knäppa lite kort innan man tog sej hemåt å de blev de såå snygga å fina i snövädret där :D..
vi gick hem till jennie, va snöiga å blöta som bara den å jennie hämtade min vääska å jag satt igång ipoden , klarar mig inte utan musik när man ska hem i mörkret XD... åsså såklart cykla man , sakta men säkert lyckades man ta sig hem iaf  bland snön:) tur de :D....
Nu sitter man här å skriver Blogg iaf ..skrev med Jennie för ett tag sen men hon skulle sova , men ja blir nog uppe ett tag till iaf hah .. eller kanske ganska låångt tag XD ..
Men men . Lång blogg blev de idag men lika bra de så har folk ngt å läsa , nu ska ja hämta coca cola å skriva med lite folk så blire säkert en film lite senare ..
Hare Braa .,

Baajjjiieee <3


    
Mysigt med vinter 
  men så kallt :/

     
                        JENNIE Å SOFIE I SNÖVÄDRET  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0