Sofiee & Emeliee

Heeejsan däär !
Idag har man vart i trökskolan då somvanligt :/ . men dán gick väl skapligt fort så de va tur de xD
Efter skolan drog jag å Emelie till ICA ( somvanligt ) å där kolla vi runt lite för va såå sugna på ngt ju :)
Det blev godis sååklart :D haha , jag köpte Marabou Non-Stop å Emelie köpte Marabou Digestive :)
såå otroligt gott :D . men sak samma hih efter svängen på ICA drog vi hem till Emelie då å käka lika mackor å sånt först sen bar det av ner till datorn ... Vi skulle sitta heeela låånga dagen med våra uppgifter som vi ska göra på NO:n , antingen fick man ha prov eller så får man gö uppgifter om hela skiten istället .. men vi är smarta å tog uppgifter slipper man plugga XD hehe ,.. men de gick faktiskt bra att gö dom för man hitta rätt mkt fakta om allt hela tiden så det gick bra men de tog hela dagen höh . men vi gjorde ju lite piffigt i häftet åxå ,, lär ju se liiitee snyggt ut iaf ;) . hah,.. men ah vi jobba ju inte på hela tiden typ käka choklad å så åxå hih å gick runt lite å så .. annars hade man ju dött å bah sitta å dega framför datorn hela tiden :P men aah .. Typ runt 22 va klockan innan man blev klar å då va det bara å klä på sej typ å dra hemåt XD .. de regnade å va lite halkigt å så men jag klarade mej ;) . men när jag kom till murgån sååklart då gick min punka upp igen i bakhjulet som vi nyss lagat . så då vare bara å promenera då :/ ,. men jah hade ju inte speciellt långt hem så de va ju tur de :D . Sen kom man hem tog en frukt å gick upp till datorn haha .. Alla sov ju men här sitter man nu jag ska hämta lite COLA somvanligt å kika runt lite här men sen äre dags för säängen iaf , kan ju inte se ut hur som helst imon :P  men imon äreee freeeedag som betyder HEEELG , fyfaaan vaa SKÖNT! .. Yiippiie.. tagga dådå :D . , häh .. men nu ska ja dra mej ner hare braa!

Baajjieee <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0