Sofiee & Emeliee

tjoolaaahoppsansa!
Idag har de vart tröökskooola :/ . usch usch . inte kul .
men men dagen gick skapligt fort tyckte ja så de va lungt XD
Efter skolan drog jag å Emelie till ICA för att handla ngt å tugga på såklaart :D .
Vi hade lite svårt å bestämma oss , men emelie sa att dom hade kommit ut med Marabou non-stop!
åsså kollade emeliee upp på hyllan å däär stog en låda med sånna!.. fatta men bah döök på dom :D hahaha .
SÅ JÄVLA GODA!!  köpa som varje dag nu xD hih nejdå.. men nästan ;)  . .
 jappp sen drog vi oss hemåt till Emelieee . där satt vi oss vid datorn ett slag :P sen käka vi lite bröd å efter de käka vi maraboun! asså serrii asgód va deen :D . KAANOOON!
efter de sjöng vi lite , heh som är såå kul ju :D å typ hade lite party där hemma xD . senare mot kvällningen käka vi mat å sen satt vi oss vi datorn igen å kolla runt , men har ju nån bajsuppsats å NO-prov on Fredag å Glosor on Torsag hur ska jag hiinna då? :O . men men . när klockan va ungefär 19:15 så satt vi igång filmen HairSpray :D . jag hade inte sett den förr men de hade Emeliee så himla bra :D . rekomenderar den åxå somvanligt ! hih .. Efter filmens slut plockade vi undan lite å sen ringde ja mammsen som fick komma å hämta mej ..:) .
När jag kom hem käka ja lite men sen har ja för de mesta suttit här å nu Diggar ja musik å
letar lite fakta till NO-sak .. men jag känner att ögonen vill slå igen men ska hålla mej vaken ett tag till XD..
men ska digga vidare nu ja å så ..
Hare braaa!!

Baajjjiee <3

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0