Yeaah!..

Precis efter min blogg som ja skrev före den här bloggen så drog ja på ditt till jeNniee!
hehe jag sminkade mej fort som faen å bytte tröja sen så gick jag , vi skulle mötas typ vid nån tunnel . hehe så skulle hon skjussa mej on the bike sen .! .
Vi kom till henne å där så börja vi på än gång sjunga sing star båda va AStaggade på de XD Höh..
high school musical - sing It sååklaart ! . så sköna låtar :) .. börja kunna alla nu så känns good!
ja efter de gick vi ner till källaren å körde pingis mot varandra .. kungarna själv på pingis iaf jennie !,, haha jag är som ja är ! men de gick skapligt men kul hade vi XD .. efter de drog vi upp igen å satt å nöta lite vid datorn å snacka lite tills typ halv 1 då vare dags för mej å dra mej hemåt kände jag XD .. jennie skulle följa med mej halva biten men hennes mamma va så snäll å skjussade hem mej :) (A) , när ja väl va hemma så hämta ja chips å satt mej vid datorn lära snacka med emelie om imööra .. men snacka såklaart med flera :) . klockan är mkt men ska nog kika på en film innan men lägger säg åsså lär ja plocka lite i rummet , hinner inte de imon XD . tur att Bella är vaken så man har nån å snacka med XD <33 ... jappp nu ska ja hämta cola känner jaa sen längta till imon då man ska fira in år 2008 . ska bli hur kul som heslt! .. hare gött alla å ett riktigt gott nytt år!
PÖSS <3


Kommentarer
Postat av: jeennie

vi var ju helt grymma på pingis ;) jag diggar din sörvar ( eller
hur det stavas:P) sofie xD haha

2007-12-31 @ 13:31:28
URL: http://jenniiesvensk.blogg.se
Postat av: Sofiee

hahaha lägg av!^^, ja enligt mej tkr jag dom va riktigt härliga ;). ASG!
love ya!

2007-12-31 @ 13:46:09
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0