Valbo Med Emelieeee!

Tjookorvsaaan!"

Idag vaknade jag å Emelie klockan 8 , eller ah vi hade ställt klockan på det för vi skulle till valbo å shoppa julklappar :) . MööH man va inte lite trötter dårå eftersom vi va uppe till 5 kanske halv 6 före haha . XD men vi är som vi är uppe nätterna långaa! .. japp men tillslut kom vi upp å vi gick ner å käka frukost eller Emelie tog lite Obo'y å drack å jag en macka å obo'y hehe japp fyfaan går inte å få i sej mkt frukost på morgonen! =S
men ah efter det gick vi upp klädde på oss å drog på oss sminket"!  de va bara 5 minuter kvar innan bussen skulle åka när vi blev klar å gick men tur att man bor mittimot centrumet så vi hann precis innan den åkte =)
Båda diggade musik från Ipoden på vägen dit , men såklart så dampa min Ipod å batteriet Dog XD .. japp men lyssna på Emelie istället .. ah sen va man framme dåå .
man va inte liiitee hungry då eller men vi käka inte på än gång!... japp vi började med julklappsshoppningen på diirrr när vi kom in .. Jag skulle köpa till Mamii Papii Emelie Bella å Jennie .. men det blev bara till the parents för Jennies present är redan fixad heh ah å Bellas å Emelies ska jag köpa imoon här.. Blir prima det :) . så typ på en & en haltimme hade man köpt klart XD .. Emelie skulle köpa till Föräldrarna hennes, mickis evve Bella å en till sak till mej tydligen ... men ah hon köpte till föräldrarna å evve .. Det andra blir här antar ja nångång XD äsch jag vetinte jaa men vi va klar fort som faaen .. :D då gick vi sen till DOONKEEN å tog sej en Mc`Chicken Å coolaa! går alltid i ^^
efter de gick vi tillbaka åsså mötte vi massa people där inne i valbo som man känner å snacka med folk här å där .. de va inte lite proppat där eller!!? . a klockan va inte så mkt men vi hade inte så mkt å göra där så vi gick till Gina en sväng å Kika lite men vi shoppa inget vi lär spara moneys till shoppingen nästa vecka i sthlm :D . åsså får man pengar i julklapp fan vad vi 2 kommer shoppaaa eller va sägss!? .  ah men sen drog vi oss mot H&M där hitta vi en Bh som va ootroligt fin! den provade jag å köpte den hehe ;) läära juh :) . Emelie köpte inget tror ja XD har inte koll ! . men sen gick vi ut igen för att vi skulle typ dra oss hemåt igen .. men först lära ja ta pengar till buss så jag kom hem! . då när vi va klar med det hörde vi nån ropa soofiee! men ja våga inte vända mej först XD sen ropa den igen Soofiee å Emelieee! haha då vände vi oss, de va Magnus som ropa XD .. haha han va där med Sabina å Hennes kompis , dom skulle såklart shoppa julklappar dom å . så vi stog där 10 minuter kanske å snacka gojja med han .. men fyfaan va kaaalllt!  sen gick dom in å vi gick mot bussen .. den skulle komma 14:10 å vi kom dit precis 14 så efter 10 minuter skulle den ju komma men inte kom det än jääävla buss det kom typ 6 bussar förutom deen! FYFAAAN man höll på å frysa ihjäl där ute :/ . men ah jag tror vi stog där minst en timme i kylan å vänta bland folkmassan!.. tillslut drog vi in på Onoff å gick in på toan där . iskall va man om fötter å hela köret .. usch inte kuul!". sen kikade jag ut å dåå stoog den där haha . vadå PANIIK vi fick , tänkt om man hade missat den där dåå . då hade ja dränkt mej sjäälv . jag å emeliee sprang från onoff mellan bilar å folk till bussen å hoppa på deen . XD sen åkte vi hem!" sköönt å komma hem man va ganska trött ändå . vi kom in å drog upp på mitt rum å snacka lite å jag slog in ett paket å så . Emelie skulle nästan precis hem så vi gick ner å va där lite sen gick hon . då gick ja upp å sov en timme SKÖöÖnT! . efter de slog man på Tv:n där nere å käka tacos till !.. efter de så slog ja in mera paket till adam å pappa å alla folk höh.. japp nu har jag nyss kollat på Ice Princess värsta bra film ! . nu ska jag inte gö så mkt eller ska dricka cola å så får se när mamma å Kent kommer dom är oss nån häromkring
..men bäst å va ensam .. hih ! . näpp men nu orkar ja inte skriva mer ..
Haree braaaa!!!

Baaajjiee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0