Someone's watching over me ^^

HallelÅja! ^^

Nu sitter man här , klockan är 06:52 och jag ska snart börja sminka mej men först skriva blogg å käka min madarin som ligger brevid mej XD . .
Skolan sen då, slutar iaf 2 idag så det känns sköönt! , kan inte träna fotboll sen ikväll heller för jag fick skavsår på matchen för ja hade lånat ett par andra än mina å nu har det blivit infektion å skit i det så hälen är svullen å kan knappt gå känns det som men men.. sånt Är livet, går ju över snart , I hope ^^..
men men så jag går väl å kikar på träningen iaf! (=
ÅÅh lyssnar på skitfin låt Someone's watching over me.. heter den :) . Kanon låt!
7 sek.efter . Ojoj nu kom vincent - Don't hate on me. ÄLSKAR DEN!
jaja nu ska ja käka min mandarin iaf xD. men haree GÖTT!

Bajjiee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0