Säg att du älskar mig ..

Har spenderat typ hela denna vecka med Emeliee , allt vi gjort är typ kika filmer . åh igår såg vi Säg att du älskar mig och en annan som jag glömt namnet på XD . å idag såg vi Nina frisk
Säg att du älskar mig , gud vilken bra film har bara sätt den 2 ggr vill bara se den mer å mer.. stackars fatou som blir våldtagen å allt :/ . men hur bra som helst ändå . så sorglig å hemsk.. men men annars har vi käka goodis å sjungit high school musical å kika datorn å gåått omkring utee .! . typ de ,. Idah ska jag slappa å lär nog lägga mej rätt så tidigt för ska upp apatidigt imon eftersom bussen går skittidigt in till sthlm, den går typ 7 eller nått lär man fan gå upp halv 6 minst om ja ska hinna :S.men kommer säkert lägga mej 5 ändå XD .. men när man väl är framme så blire kanoooners :). Längtar . ah men som sagt jag ska slappa å kika film å äta god mat tänkte jag ! inte så mkt mer ,. brorsan ligger sjuk å rummet sitt så han ska banne mej inte smitta mej nu inför imon häär .. Never !.
Nu ska jag vila lite tror ja eller kika film :) .
Haree goodie,,'

Bajjiee <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0