EmelieSofie!

tjenahoppsan där !

Har inte vart inne på länge nu heller å skrivit ngt men nu ska jag verkligen försöka skriva lite mer hih xD
men men idag hade jag match klockan 11 i Gävle å det gick väl sådär :/
Men skitsamma efter matchen åkte vi hem å när ja kom in skynda jag mej upp till duschen å duscha av mej..
Efter det satt jag mej vid datorn för att skriva med emelie för vi skulle gå tsm på julskyltningen som va på stan (:
men hon va inte inne på MSN så de blev till å skicka ett sms från datorn för man har ju aldrig moneys på mobilen heller XD .. ah men hon svara inte på ett tag men sen skrev hon äntligen, hon hade åxå duschat precis ..
Vi skrev en kortis å bestämde oss för att gö oss klar å sen skulle hon komma till mej å sen dra vidare till stan ^^
jaapp men efter det så sminkade jag mej å klädde på mej !
jag gick ut till vägen för där skulle vi träffas .. Hon skjussade mej på hennes cykel , jah har ju punka på min bike ja :S.. men det är inte oovanligt!! XD
japp men iaf vi drog oss vidare mot stan å ställde ifrån oss cykeln å gick runt lite å kolla :).. först fika vi lite vi va lite fikasuugen dårå ! så det blev cola å negerboll SÅKLART , gammal klassiker ;) sen gick vi in på åhlens en snabbis å kolla läget lite !, sen gick vi ner i garaget åxå å kika lite å vi såg nån som hade vunnit världens största kanin asså ett gosdjur , hur gullig som helt ju (A) :)
men vi gick upp därifån vi såg inte så mkt där :P sen drog vi oss mot donken Haha, då va men hungrig igen då så vi kom dit tog en Mcchicken Có å cola :D .. Prima grejjer !.. efter de gick vi runt lite till å vi kom till crispin så man gick in där en sväng å! . asså vi såg ju såklart converse skooor , dom lila asså give me!! man blev ju kär i skorna! , ska fjäska lite för mamma nu så jag får dom skorna , kosta 600 spänn så de får hon ta å betala tkr ja XD . . aja men vi va inte där så läänge så efter de drog vi hem eller ja skulle hem till mej å emelie skulle hem till henne :) .. japp nu är man hemma å typ nyss kollat på bridget jones dagbok :) . nu ska ja käka godis å lyssna musik sen blire läggdags för de är ju töntskola imon åå . Tur som FAenn att de är lov snart .. Yiiipppe !..
Men hare bääst då!

Bajjieee <3

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0