2 dagar kvar..

HELLÅÅÅÅÅ

Fatta nu är det bara två enstaka dagar kvar till JULLOVET. känns kanoooon!
Hela lovet ska gå åt till julklappsöppning , mys med vännerna , Stockholm och fyrverkerier å man får inte glömma å Sova såklart ^^  hehe!.
Jag har inte skrivit på ett tag, har helt enkelt glömt bort de XD men nu ska jag verkligen försöka å skriva Höh!
Skola idag då , fattar inte varför vi går där nu dom här två dagarna, finns ju inget å göra .. det är ju bara slapp överallt på lektionerna känns det som :/ .men efter skolan va ja hem å gjorde kladdkaka . Fyfaaaen va goooott :D ,. det går alltid i det hih! .. sen efter det så lära ja börja med min Cpbokrecension :(  som man ska redovisa imon på svenskan . Fyuschhaa! men jag är klar iaf haha . Skitbra det :) . nu ska jag bara slappa typ käka mer kladdkaka å sitta här eller Tv:n sen kvart i 9 äre fotbollsträning till 10 .. längtar faktiskt .. såå underbart med fotboll! 
japp efter det blir det duschen å sen en snabb titt på min bokrecension om vad ja ska säga o.s.v hih
men det lär la gå brare XD
nu ska jag inte skriva mer få se om jaaa skriver mera sen ikväll! .
HAREE GÖÖÖTTT

P.S - vääärldens bästa låt hittils är 
         Maskinen - Alla som inte dansar är våldtäktsmän ,SÅÅ JÄVLA BÄST !" D.S

Bajjjieee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0