13 skoldagar kvar!

heeej mitt vinterland nu är jag här!

Å fatta de är bara ca 2,5 vecka kvar av skiten nu! sen Bliree JULLOV!
Fyfaaan vad sköönt :)
hehe kommer nog gå skitfort å vips äre lov XD.. jag sitter här å läängtar nu jag! . ,menmen för en stund sen så satt man här å kolla på high school musical 2 . så braa . Zac Efron, give mee! så HEEEET! å vanessas röst herregud så fin! :) <33 , ah men dom är kanoon :D.. imon äre skola igen då :/  men hoppas de blir en lugn dag å kul med friendsen som alltid . ni vet vilka ni är å ni betyder ALLT! .. Helgen dåå.. hm. ja men hallå IDOL!
AMANDA JENSEN GO FOR IT! . du vinner det här nu! . å det blir ju å kolla på det med min lille vän Emelie!
sen vet man ju aldrig vad som kan hända XD hah! .. ja ska snart sova iaf ja hih klockan är ju snart 12 såaattt jaa.. det är ju en dag imon å som man brukar säga :).
men ska typ sitta å kolla runt på lite kläder först å så .. fatta shoppingturen sen efter jul när pengarna strömmar in hih !
då jääelaar!.. haha men nu ska ja inte tröka nå mer här . skriver mer imöööra!
Nattiee Naiittii

Baajjieee <3


                                              I gotta go my own Way <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0