12 skoldagar kvar!

Heejsan Hoppsan!

Idag har ja vart i skolan då :/ . men dagen gick fort som tur va å vi hade inte så mkt letioner så de va riktigt sköönt :)
när ja kom hem efter skolan så typ gick ja upp å satt mej här XD , ovanligt? nej .. men ah åsså typ börja ja skriva med massa roliga folk här :) . . sen så typ kolla ja på film å det blev material girls ! . såå kanoon!, men hilary duff å haylie duff! .. japp de va de efter filmen så typ skrev ja med lite folk igen då :D . ja hade ringt å sagt till magnus att ja inte skulle träna fotboll idag åxå pga av min häl :/ . men ja skulle gå å kolla såklart så då gjorde jag de från kvart i 9 till 10 :) . hehe vi är så duktiga vi tkr ja XD <3 . Stensätra IF F92 - forever and ever (L)
jaajaa efter träningen gick jag hem då å typ tog glass :D SÅÅÅ gooott , har inte käka glass på miljarders år känns det som hih så de blev vanlilj/choklad glass, de satte fint de!
nu har jag nyss skrivit lite författarskit som vi håller på med på svenskan , suger pannkaka! ^^ . asså usch vi har skitmkt nu den här veckan :/ . typ författare som ska redovisas , prov, glosor massa läxor , HALLÅ man lär väl få ha lite liv åxå? ! . men nästa vecka blir det förmodligen lugnare med allt som de ser ut =) ..
ÅÅH jag sitter å läängtar tills IDOL som är på fredag :D fatta AMANDA SKA VINNA, de är bara så liksom! ..
men nu orkar ja faktiskt inte skriva nå mer ska försöka somna tidigare idag än 2 som igår :/ . men då lär ja snabba på här å gö mej klar sen blire sleeeaping!" AB.. men ah höörs imon dårå höhö"

Bajjjieee <3

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0