11 skoldagar kvar!

HEEEEEEEELÅÅ!

Idag vakna man väl runt typ halv 6 ASG , blev tidigt idag men ja va faktiskt pigg då av nån anledning XD..
jag gick upp käka frukost , klädde på mej satt lite här å sen skolTime :/
men dagen gick fortare än ja trodde skulle sluta 3 men sluta 2 istället .. jag jeanette anneli å emelie hade skitintressant samtal idag om tex, runkning, piss, pökning å allt vettu skjutton haha ..
sen kom vi in på vad skulle du göra om du fick byta kön för en dag? å alla va nog överens om att vi skulle pökaa som faaen å gå på badhuset :D .. lika bra de! Kåt ska man va XD
japp efter skolan så typ cykla ja hem å sen kom ja hem å käka glass, så jääfla Göött! går alltid i, choklad/vanlilj glass! Yuummiee <3
ah sen börja jag plugga SO - Buddhismen.. SUGER! men men snart är allt över iaf ! . hih ..
jag kan ganska bra av de nu faktsikt iaf nu men sen när man väl sitter där med provet framför sej kommer väl de gå piss XD . Hööhööö, ja har kollat på Top Model idag å eller a för nån timme sen :) såå bra ! final nästa gång :) . hih .. har laddat hem New York Minute åxå , as länge sen ja såg den med  tvillingarna Olsén :).. så kanon rolig å bra film :D . .. japp nu käkar ja choklad å lyssnar musik å funderar på om ja ska sova snart kanske hm .. får väl se vad det blir , imon äre skola igen slutar sent :/ .. men längtar faktiskt till esteten den här gången för ja å emelie gör ngt skitbra å kul där, en liten show :D. kommer bli Kanooooooooon! .
nu ska jag snart sova som sagt hare göötiie everyonee..
Pussis!

bajjiee <3
         

image29

Kommentarer
Postat av: a.

jaa, så klart man skulle gå på badhuset å kika lite ;D ,haha.

2007-12-07 @ 18:28:09
URL: http://annneliii.blogg.se
Postat av: J.b

Hahahahaha, jaa kåt ska man vaa (Y)
Pök varje dag ; P hahah

2007-12-08 @ 13:51:55
URL: http://jeanetteborjesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0